miércoles, 13 de septiembre de 2017

La vuelta al cole y al blog...espero

Después del verano con la relajación que lleva, vamos a hacer un breve resumen con la intención de no dejar pasar el tiempo entre una entrega y otra, lo resumiré en imágenes.



Fin de semana en la vall de Nuria


 Estrenando zapatos

 Dando largas caminatas


 Caprichitos (1)

 (2)

Es el Brooks cambium. Se lo he puesto a la flaca y ningún problema. Veremos. De momento, más de 100 km y la trasera no ha rechistado. Además le queda de lujo.


3 comentarios:

  1. Hola Brevetero! Quin cambium has agafat: el 13, 15 o 17? Fa temps que valoro passar d'un seient convencional de carretera a un d'aquests dos Brooks: el Cambium o el Swallow de pell. La meva idea és anar-me aficionant a les tirades llargues però tinc dubtes amb l'amplada del seient (que no faciliti una bona pedalada) i tampoc m'acabo de decidir entre la pell o el catxú de Brooks. Què t'ha portat a comprar-te un Cambium?

    ResponderEliminar
  2. Hola Guifré, primer de tot, perdona les possibles "pedrades" ortogràfiques. Jo he agafat el 17. Tenia el pensament d'agafar el 15 carved (amb ranura), però aquest era el que estava d'oferta.
    Els de pell, costen molt d'estovar. Jo vaig tenir un B17 i el vaig vendre per no acostumar-me. Porto un parell de sortides amb ell de més de 100 qm i cap molèstia. Depén de l'ample dels ossos del maluc. Jo venia d'un Selle italia Turbomatic i molt content, però volia donar-li un toc especial.
    Espero haver-te ajudat i veure't aviat en alguna aventura!

    ResponderEliminar
  3. Moltes gràcies per la teva resposta!a veure si aquesta tardor me'n compro un i em poso a to per les brevets de primavera.

    A pedalar fort!

    P.S: Per cert, m'agrada molt la teva bicicleta. Gran quadre!

    ResponderEliminar